سخن روز /
کسب رتبه کشوری روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خراسان جنوبی
1402/03/01

روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خراسان جنوبی حایز رتبه کشوری در بین روابط عمومی های تعاون روستایی سطح کشور شد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان جنوبی؛ امیرلاله مسئول روابط عمومی تعاون روستایی استان از کسب رتبه کشوری در ارزیابی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از عملکرد حوزه روابط عمومی این مدیریت خبر داد.

مدیر تعاون روستایی استان خراسان جنوبی در جلسه تجلیل از مسئول روابط عمومی این مدیریت گفت: امروزه با گسترش ابزارها و فناوری‌های نوین ارتباطی و توسعه فزاینده بسترهای رسانه‌ای، نیاز به خلاقیت، ابتکار و شکوفایی و رفتار آگاهانه و حرفه‌ای در این حوزه، بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

سید حسن رضوی افزود: تحقق “ایران قوی” به عنوان راهبرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، نیازمند الگوی مدیریت جهادی است و روابط عمومی ها نقش اثرگذاری در تبیین این الگو، تقویت تفکر جهادی و همچنین جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی دارند.

مسئول روابط عمومی تعاون روستایی استان در این جلسه گفت: با توجه به گستردگی حوزه کار در روابط عمومی این موفقیت قطعا حاصل کار تیمی و همراهی همکاران در تمام استان است .

وی گفت: در استان خراسان جنوبی 11 شهرستان وجود دارد که در تمامی شهرستان ها یکی از همکاران علاوه بر کار فنی و ماموریت های محوله، کار تهیه خبر و انعکاس اخبار را عهده دار میباشد ، که جا دارد از زحمات این عزیزان نیز به نحو شایسته تقدیر شود.

مسئول روابط عمومی استان گفت : خوشبختانه در مدیریت تعاون روستایی استان خراسان جنوبی، مدیر و رواسای ادارات در مرکز استان و روسای تعاون روستایی شهرستانها کاملا به حوزه کار در روابط عمومی آشنا هستند و همراهی و تعامل خوبی با روابط عمومی و رسانه دارند.

وی افزود: امروزه با سیاست های ابلاغی از سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور و حضور مهندس ابن علیپور در معاونت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران که از نیروهای فعال و کاملا آشنا به حوزه رسانه میباشد، اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مردم از فعالیت های شبکه تعاون روستایی به نحو شایسته در سطح کشور صورت می‌پذیرد و این خود نقش و جایگاه روابط عمومی را بهتر از گذشته نمایان میکند.

مسئول روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خراسان جنوبی ضمن تشکر و حمایت‌های مهندس رضوی مدیر محترم، مهندس هاشمی پور معاونت محترم تعاون روستایی استان، مدیر کل محترم صدا و سیمای مرکز استان ، همکاران محترم روابط عمومی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ، همکاران محترم ستادی و شهرستانی و تمامی خبرنگاران محترمی که همکاری مناسبی با روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان در سال 1401 داشتند و ابراز امیدواری نمود که این همکاری تداوم داشته و در آینده نیز شاهد انعکاس هرچه بهتر و بیشتر ظرفیت ها و عملکرد شبکه تعاون روستایی استان در خدمت رسانی به مردم شریف خراسان جنوبی در اقصی نقاط استان باشیم.

در پایان این جلسه توسط مدیر تعاون روستایی استان از آقای امیر لاله مسئول روابط عمومی این مدیریت تجلیل بعمل آمد .

تعداد مشاهده خبر86 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_khorasanjonoubi_block3402
Powered by DorsaPortal