سخن روز /
تجلیل از مدیران عامل و پرسنل تشکل های تعاون روستایی خراسان جنوبی بمناسبت روز جهانی کار و کارگر
1402/02/11
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خراسان جنوبی ، ظهر امروز یازدهم اردیبهشت ماه از مدیران عامل و پرسنل تشکلهای تعاون روستایی شهرستان سربیشه بمناسبت با روز جهانی کار و کارگر در سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی با حضور مهندس رضوی مدیر تعاون روستایی استان، مهندس زرگری مدیر جهاد کشاورزی، مهندس ضیایی مسئول تعاون روستایی، مدیران عامل و کارکنان تشکل های تعاون روستایی شهرستان سربیشه تجلیل به عمل آمد.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی در این جلسه گفت: حمایت از جامعه کار و کارگری باعث توسعه و رونق اقتصادی و باعث ایجاد رفاه و آسایش اجتماعی در جامعه می شود و کار و تلاش در فرهنگ بشری به عنوان جوهره‌ اصلیِ و مایه‌ قوام زندگی بشر و در فرهنگ دینی، عامل سعادت و رستگاری حیات دنیوی و اخروی و یک امر مقدس همواره مورد تکریم و احترام بوده است.

رضوی افزود: دین اسلام به عنوان ارائه گر عالی ترین تصویر سازندگی و تحول، قداست کار و مجاهدت را تا مرتبه اعلای شهادت و جهاد در راه خدا اعتلا بخشیده است و در چنین فرهنگ مقدسی کار و تلاش، تنبلی و دل مردگی را از انسان دور کرده و حرکت و شور و نشاط فردی و جمعی در جامعه می آفریند.

رضوی در پایان گفت: روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع کار و مجاهدت و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی است.


گفتنی است: در پایان این جلسه از مدیران عامل و پرسنل تشکل های تعاون روستایی شهرستان سربیشه به نمایندگی از تمامی کارکنان تلاشگر در تشکل های تعاون روستایی خراسان جنوبی تجلیل بعمل آمد.
تعداد مشاهده خبر123 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_khorasanjonoubi_block3409
Powered by DorsaPortal