سخن روز /
پیام مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان
1401/12/13

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی در پیامی، فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به همه جوانان و آینده‌سازان تبریک گفت.

 

((بسم الله الرحمن الرحیم))

بهار جوانی سرشار از شور و نشاط زندگی، فصلی بی‌بدیل و تکرارنشدنی از حیات آدمی و نسل جوان سرمایه اصلی کشورها و نیروی پیشران جامعه محسوب می‌شود. استفاده مطلوب و مؤثر از ظرفیت نیروی جوانی و نقش سازنده و تحول‌آفرین آن در مسیر توسعه و پیشرفت جامعه، موضوع مهمی است که همواره و در هر مقطع تاریخی حائز اهمیت کلیدی بوده و با تکیه بر عزم و اراده و توان جوانان می‌توان به موفقیت‌های بزرگی دست یافت.

ایران اسلامی به عنوان کشوری جوان و بهره‌مند از جوانانی با ایمان، خلاق، توانمند و با بصیرت، یکی از جوان‌ترین و پرفرصت‌ترین کشورهای جهان بشمار می‌آید و در پرتو اعتماد به نسل جوان و سپردن مسئولیت‌های کلیدی به این قشر تأثیرگذار در طول سال‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس و در بحران‌ها و شرایط سخت، افتخارات و دستاوردهای بزرگ و شیرینی را در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، اقتصادی، فرهنگی و... نصیب کشور کرده است. از طرفی غفلت از این نسل و سهل‌انگاری نسبت به نیازها و مطالبات آن‌ها، تهدید بزرگی است که می‌تواند زمینه را برای تضعیف هویت جوانان و ایجاد گسست بین نسل امروز و گذشته انقلاب اسلامی فراهم کند.

نامگذاری سالروز ولادت جوان رعنای حماسه کربلا و اسوه‌ پاکی و مردانگی حضرت علی اکبر(ع) به عنوان روز جوان، انتخابی زیبا و الهام‌بخش و حرکتی ارزنده در جهت الگودهی به جوان آگاه و متعهد است. فرصت را مغتنم دانسته ضمن تبریک این روز فرخنده سلامتی، بهروزی و موفقیت همه جوانان عزیز و آینده‌ساز کشور و استان خراسان جنوبی را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

 

سید حسن رضوی

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی

تعداد مشاهده خبر104 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_khorasanjonoubi_block3409
Powered by DorsaPortal