سخن روز /
بهره مندی مردم از خدمات شبکه بزرگ تشکلهای تعاونی ها
1403/04/07

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خراسان جنوبی، سید حسن رضوی مدیر تعاون روستایی استان طی دیدار با با نماینده مردم شریف شهرستانهای نهیندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اقدامات موثر تشکلهای تعاونی در سطح استان و شهرستان در خدمت به روستائیان شریف بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های موجود در این شبکه تاکید نمودند .

در این دیدار که با حضور تشکلهای تعاونی شهرستان نهبندان صورت گرفت مدیر تعاون روستایی استان خراسان جنوبی گزارش کاملی از عملکرد شبکه وسیع تعاون روستایی علی الخصوص در دولت سیزدهم را ارائه و به جهت پیشبرد اهداف و ارائه خدمات هرچه بهتر به جامعه هدف درخواست هایی توسط تشکلها مطرح گردید.

دکتر نخعی نماینده مردم شریف شهرستانهای نهیندان، سربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر معرفی محصولات مزیت دار استان از جمله زرشک، زعفران، عناب، پسته، خرما، زیتون اظهار داشتند در این زمینه اقدامات موثری توسط تعاون روستایی انجام شده که این فعالیتها با همراهی مردم و مسئولین می بایست گسترش یابد .

همچنین در دیدار مدیر تعاون روستایی با فرماندار شهرستان ضمن ارائه برخی طرح های مهم توسط تشکلهای تعاونی شهرستان نهبندان از حمایتهای بیدریغ فرماندار محترم و رئیس سازمان جهاد کشاورزی تقدیر و تشکر گردید ه و بر ضرورت حمایت از این ظرفیت در جهت توزیع کالا های اساسی ، خدمات کشاورزی و توزیع نهاده ها تاکید شد .

دکتر مرادی فرماندار محترم شهرستان نهبندان نیز بر استفاده از تمام توان در جهت تقویت تشکلهای تعاون روستایی به واسطه مردمی بودن آن تاکید نمودند .

در ادامه از روند خرید تضمینی گندم توسط مرکز خرید شهرستان بازدید به عمل آمده و بر ضرورت خرید حداکثری تاکید گردید .

تعداد مشاهده خبر153 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal