سخن روز /
دیدار مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با مدیران عامل تشکل تعاون روستایی شهرستان سربیشه
1403/02/18

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خراسان جنوبی، پیش از ظهر سه شنبه (18 اردیبهشت ماه) مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی در ماموریت یک روزه خود به شهرستان سربیشه با تعدادی از مدیران عامل تشکل های تعاون روستایی این شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.

مهندس رضوی در این دیدار صمیمی بیان کرد: سازمان تعاون روستایی به عنوان متولی بخش تعاونی ها و تشکل های مردم نهاد بخش روستایی و کشاورزی که تجلی گاه و نقطه عطفی در مشارکت مردمی هستند باید رسالتهای هدایتی، حمایتی و نظارتی خود را به عنوان حلقه اتصال جامعه روستایی با دولت و دارای نزدیکترین ارتباط با صف تولید در جامعه روستایی که سربازان و پیشتازان امنیت غذایی کشور هستند به نحوی ایفا نماید که دستاوردهای شبکه گسترده مردمی تعاونی ها و تشکل های تحت پوشش تحقق جهش تولید با مشارکت مردم را به منصه ظهور در آورد.

مستندسازی اموال و دارایی های شبکه، مولد سازی دارایی ها و تامین سرمایه درگردش خرید های حمایتی از جمله رئوس مطالبی بود که توسط ایشان بیان و قول مساعد همکاری در این خصوص داده شد.

گفتنی است: مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی پس این دیدار از دفتر و فروشگاه عرضه محصولات کشاورزی شرکت تعاونی روستایی طاهر بازدید نمودند.

تعداد مشاهده خبر136 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal