سخن روز /
بمناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم دیدار مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با معلمین دبستان حضرت قائم (عج)
1403/02/12

🌺«تلاشهای معلمان، موجب اشاعه فرهنگ غنی اسلامی ایرانی در کشور می‌شود»🌺

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز (12 اردیبهشت ماه) مهندس رضوی مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی بهمراه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بیرجند و تعدادی از پرسنل مدیریت استان بمناسبت روز معلم با معلمین دبستان حضرت قائم (عج) شهرستان بیرجند دیدار و روز معلم را به این عزیزان تبریک عرض نمودند.

در ابتدای این دیدار صمیمی مهندس رضوی ضمن تبریک روز معلم، اظهار داشتند: روز معلم فرصتی است مغتنم تا از فداکاری ها و تلاش‌های معلمان عزیز در عرصه تعلیم و تربیت و پرورش جامعه تجلیل کنیم.

مدیر تعاون روستایی افزودند: معلمان به عنوان الگوی نوجوانان و جوانان در تقویت فرهنگ و سبک زندگی اسلامی نقش بی‌بدیلی دارند و جوان امروز ما تنها مهارت‌های معلم را کسب نمی‌کند، بلکه از صفات، خلقیات و رفتار ظاهری آنان نیز تأسی می‌گیرد.

مهندس نوزادی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بیرجند نیز در این دیدار صمیمی آمادگی تشکلهای تحت پوشش اداره تعاون روستایی شهرستان بیرجند را جهت بازدید آموزشی دانش آموزان اعلام نمودند و افزودند: دانش آموزان می توانند روند تولید را در تشکل های تعاون روستایی ببینند و برای محیا شدن و ورود به بازار کار قدم های بهتری در آینده بردارند.

در ادامه مهندس دستجردی مدیر و معلمین دبستان حضرت قائم (عج) از حضور مدیر و هئیت همراه ایشان تشکر نمودند

گفتنی است، در پایان این دیدار از زحمات کلیه معلمین حاضر در جلسه توسط مدیر و پرسنل تعاون روستایی خراسان جنوبی تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

تعداد مشاهده خبر49 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal