سخن روز /
میوه شب عید در خراسان جنوبی با تخفیف عرضه می‌شود
1402/12/27

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خراسان جنوبی، دکتر جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از سردخانه‌های مواد غذایی و میوه شهر بیرجند در جمع خبرنگاران افزود: علاوه بر 15 درصدی که مباشر برای میوه شب عید تخفیف در نظر گرفته است، از منابع استانی هم مبلغی را اختصاص می دهیم تا تخفیف افزایش یابد و مردم میوه را زیر قیمت بازار دریافت کنند.

وی گفت: ذخیره سازی خوبی برای میوه از جمله سیب زرد و قرمز، مرکبات، خرما و گوشت انجام شده است.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی ادامه داد: خرما در حال توزیع است و میوه شب عید هم از 28 اسفند در سطح استان توزیع می شود.

وی گفت: سیب زرد کیفیت خوبی داشت اما سیب قرمز به خاطر ویژگی های خاص باید زودتر مصرف شود در هر صورت میوه شب عید از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار است.

قناعت با اشاره به تقارن ماه رمضان و عید نوروز اظهار کرد: به همین دلیل اقلام مورد نیاز مردم در نوروز و ماه مبارک رمضان باید تامین شود.

وی گفت: طبق سنوات گذشته هر سال ستاد تنظیم بازار استان برای جلوگیری از افزایش قیمت ها و کمبود اقلام ضروری جلسات را به شکل منظم برگزار کرده است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: ذخیره سازی گوشت قرمز و مرغ هم به خوبی انجام شده و از این حیث جای نگرانی در استان وجود ندارد همچنین شکر و گندم ذخیره سازی شده و هماهنگی خوبی بین دستگاه های متولی در ستاد تنظیم بازار وجود دارد تا با هماهنگی بخش خصوصی و دولت توزیع به موقع انجام شود.

تعداد مشاهده خبر79 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal