سخن روز /
دیدار مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با پدر و مادر شهید والا مقام اسماعیل دادی بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی
1402/11/17

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز سه شنبه (17 بهمن ماه) مصادف با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مهندس سید حسن رضوی مدیر تعاون روستایی استان بهمراه مهندس رهبردار معاونت تعاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مهندس جانباز اول رئیس اداره آموزش، خانم مهندس برازنده مقدم رابط امور ایثارگران و فرزند شهید والامقام برازنده مقدم با خانواده شهید والامقام اسماعیل دادی در روستای بویک از توابع شهرستان قاینات استان خراسان جنوبی دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار مدیر تعاون روستایی استان گفت: این دیدار ها موجب می شود تا فراموش نکنیم ایثارگری این عزیزان بوده که ما در امنیت و عزت زندگی می کنیم

رضوی با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا همچنین تقویت روحیه خدمتگذاری را در جامعه دوچندان می کند،گفت: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان عزیزمان است.

وی گفت: شهدا انسان های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آنها وظیفه هرفردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می کند.

در پایان این دیدار صمیمی نیز: لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی سید حسن رضوی مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی به خانواده این شهید والامقام تقدیم شد.

شایان ذکر است مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی بهمراه سایر همراهان پس از دیدار با پدر و مادر این شهید والامقام بر سر مزار آن عزیز سفر کرده حضور یافتند و بار دیگر با امام شهیدان و شهدا تجدید میثاق نمودند.

تعداد مشاهده خبر112 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal