مدیر تعاون روستایی استان کرمان اظهار کرد:
شبکه تعاون روستایی بزرگترین شبکه توزیعی و خدمات رسان در کشور است
1402/03/05
به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان کرمان: مهندس رئیسی مدیر سازمان تعاون روستایی استان کرمان بهمراه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و رئیس اداره خدمات فنی از امکانات و زیرساختهای موجود شرکت تعاونی روستایی راین بازدید و از نزدیک درجریان مسائل ومشکلات این شرکت مذکور قرار گرفت.

⬅️در حاشیه این بازدید مدیر سازمان تعاون روستایی استان کرمان بر راه اندازی و فعال کردن روستا بازار در جهت تامین معیشت مردم در بخش راین تاکید کرد و افزود: شبکه تعاون روستایی بزرگترین شبکه توزیعی و خدمات رسان در کشور است.

⬅️مدیر سازمان تعاون روستایی استان کرمان با بیان اینکه تعاون روستایی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی است، گفت: این شبکه بزرگ می تواند به عنوان یکی از مهم ترین بخش ها در راستای خدمت رسانی به کشاورزان باشد.

⬅️در این بازدید که بخشدار راین و اعضای هئیت مدیره شرکت تعاونی روستایی حضور داشتند، مدیرعامل شرکت ضمن ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت های گذشته، برنامه های پیش رو را اعلام و پیشنهادهایی را ارائه کرد.

⬅️در پایان مقرر گردید احداث فروشگاه روستا ، بازار در بازه زمانی 60 روزه و اخذ سند مالکیت املاک شرکت تعاونی راین در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین بتن ریزی و کف سازی جایگاه سوخت تا شهریور ماه سال جاری با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال انجام گیرد.

⬅️گفتنی است جایگاه سوخت شرکت تعاونی راین با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد ریال بازسازی و بهسازی گردیده که باعث ارتقا آن از فروشندگی به جایگاه شده و بازسازی و بهسازی خانه های سرپرستی و نصب انشعاب گاز با هزینه ای بالغ بر 500 میلیون ریال و همچنین بازسازی و بهسازی دفتر کار شرکت با هزینه ای بالغ بر یک میلیاردو هفتصد میلیون ریال از مهمترین اقدامات شرکت تعاونی مذکور بوده است.
تعداد مشاهده خبر413 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal