میرزایی مدیر تعاون روستایی استان اصفهان گفت:
موفقیت ما در عرصه کشاورزی مبتنی بر حضور همه اقشار تولیدکننده
1398/11/06
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان ، میرزایی مدیر تعاون روستایی استان اصفهان در نشست شورای هماهنگی و برنامه ریزی رؤسای ادارات تعاون روستایی شهرستان ها و مدیران عامل اتحادیه ها، در ابتدا شهادت سردار پرافتخار اسلام سپهبد قاسم سلیمانی را که عمر پربرکت خویش را در راه امنیت ملت ایران و امت اسلام صرف کرده و به بالاترین درجه و افتخار نظامی کشور نایل گشتند را به همه ملت ایران تسلیت گفته و بیان داشتند : به راستی شهادت پاداش تلاش بی وقفه او در همه این سالیان بود.
ایشان در ادامه اظهار داشتند : سازمان تعاون روستایی یکی از سازمان های ریشه دار اجرایی در بخش کشاورزی است، بنابراین تعاونی های تحت پوشش امروزه باید از قویترین تشکل های کشور بوده و بتوانند بر نظام اقتصادی کشور اثرگذار و از ظرفیت های موجود داخلی حداکثر استفاده را بکنند.
میرزایی عنوان کردند : تقویت اتحادیه ها و تشکل ها بایستی با تغییر مسیر فکری از روش های سنتی به رویکردی نوین و همگام با عصر جدیدانجام پذیرد. این تغییرات بایستی ساختاری و از تعاونی ها، تشکل ها و حتی افراد تولید کننده آغاز شود. امروزه نظام اقتصادی ما یک نظام اقتصادی دولت محور نیست، بلکه نظامی مبتنی بر حضور همه تولیدکنندگان در زنجیره هایی است که بایستی شکل گرفته، تقویت شده و بازار را در انحصار خود گیرند.
مدیر تعاون روستایی استان تصریح کرد : آنچه که اکنون با تأسف شاهد آن هستیم، همگام نبودن مدیران و گردانندگان اتحادیه ها و تشکل های کشاورزی با تکنولوژی های نوین در عرصه بازار است که علاوه بر عقب ماندن تشکل ها از حضور در بازارهای بزرگ جهانی، سبب شده تا در درون کشور نیز افراد فرصت طلب از این موقعیت جهت بر هم زدن توازن و تنظیم بازار و ایجاد نارضایتی در تولیدکننده و مصرف کنندگان استفاده نمایند.
میرزایی در پایان اظهار داشتند : تنها با اتخاذ یک سیاست صحیح و همراهی و همدلی تمامی تشکل ها، با بهره برداری بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود و کسب منابع جدید درآمد از طریق کاربرد نرم افزارهای نوین و ورود به مقوله استارت آپ ها، می توان گامهای آغازین را در راستای همسو شدن با بازارهای جهانی برداشت.
تعداد مشاهده خبر288 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal