سخن روز /
حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان و هیات همراه در تعاون روستایی استان زنجان
1403/03/31
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی زنجان، محمدیاری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان و هیات همراه از تعاون روستایی استان زنجان بازدید کرده و جلسه ای با حضور مهندس جعفری مدیر تعاون روستایی و معاونین و روسای ادارات تشکیل برگزار کرد.
 در این جلسه محمدیاری ضمن تاکید بر اهمیت سازمان تعاون روستایی در بحث پدافند غیرعامل و ذخیره سازی محصولات استراتژیک ضمن اعلام رضایت کامل از همکاری این سازمان در زمینه پدافند غیرعامل مجددا بر اهمیت پراکندگی انبارها، فروشندگیهای مواد نفتی و پمپ بنزین های تعاون روستایی در سطح استان تاکید نمودند.و اظهار نمودند این فرصت خوبی در پدافند غیر عامل می باشد.
در ادامه مهندس جعفری به بیان اهداف و برنامه های اجرایی سازمان تعاون روستایی پرداخته و نقش آن در جامعه روستایی و سفره های مردم را توصیف کردند. ایشان به نقش محرومیت زدایی، برون سپاری کارها به شرکتهای تعاونی، بازگشت بخشی از اصل سود شرکتهای تعاونی به اعضاء ، ایجاد و تجهیز فروشگاههای مصرف در روستاها وسطح استان را بیان کرده و در زمینه بازسازی و تجهیز انبارهای تعاون روستایی استان پیگیریهای لازم جهت اخذ اعتبارات لازم از محل اعتبارات پدافند غیرعامل را خواستار شدند.
 سپس محمدیاری جهت بازسازی و بروزرسانی انبارهای تعاون روستایی استان زنجان قول مساعدت داده و در انتها با اهدای لوح از تلاش و همکاری های مدیر تعاون روستایی استان زنجان، مغانلو رییس اداره امور عمومی ، مولوی مسئول حراست استان تقدیر و تشکر نمودند.
تعداد مشاهده خبر400 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal