سخن روز /
سرپرست مدیریت تعاون روستایی استان گیلان مطرح کرد:
تعاون روستایی گیلان بر مدار تولیدات دانش بنیان
1402/03/05
به گزارش روابط عمومی؛ سرپرست مدیریت تعاون روستایی استان گیلان در دیدار با مدیر شرکت دانش بنیان پارسی گیل، با بیان اینکه ظرفیت بالای تولید در حوزه‌های مختلف در تعاون روستایی وجود دارد، خاطرنشان کرد: برنامه داریم با نگاه به علم دانش بنیان علاوه بر مهار تورم، گامهای موثری در جهش و افزایش تولید برداشته شود.

⬅️کیوان حسن پور لسکوکلایه، در دیدار مدیرعامل شرکت موفق دانش بنیان گیلان که بیش از 15 محصول دانش بنیان و فناور طراحی، تولید و علاوه بر بازار داخل به خارج از کشور صادرات داشته است، اظهار کرد؛ استفاده از طرح‌های نوین اقتصادی جهت توسعه پایدار، اقتصاد روستاییان را شکوفا و به بهبود معیشت آنها کمک خواهد کرد.

⬅️وی همچنین تصریح کرد: شبکه تعاونیهای روستایی وکشاورزی گیلان، بر مدار دانش بنیان خواهند بود تا علاوه بر مهار تورم، شرایط جهش و افزایش تولید را فراهم کند.

⬅️ سرپرست مدیریت تعاون روستایی گیلان همچنین با بیان اینکه گیلان ظرفیت بالای کشاورزی و دامداری در شبکه گسترده تعاونی ها دارد افزود: در چندین محصول کشاورزی مقام نخست کشور را دارا هستیم ولی برندسازی مناسبی در خصوص آنها انجام نگرفته است که امیدواریم با روش های دانش بنیان ارزش افزوده محصولات را بالا برده و شرایط ثبات شغلی و ایجاد مشاغل جدید را فراهم کنیم.

⬅️ در ادامه رنجی؛ مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارسی گیل هم در این دیدار با گزارش عملکرد، آمادگی خود را جهت همکاری با مدیریت تعاون روستایی گیلان اعلام نمود.

⬅️ شرکت دانش بنیان پارسی گیل علاوه بر صادرات محصولات خود به 12 کشور دنیا، با کنفدراسیون کشاورزی ترکیه تفاهم‌نامه همکاری دارد و همچنین تفاهمنامه آموزشی با دانشگاه TITUبلژیک در زمینه آموزش‌های پژوهشی امضا نموده است.

تعداد مشاهده خبر242 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal