سخن روز /
سرپرست مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان در نشست با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواستار شد؛
تخصیص بودجه جهت تکمیل، تجهیز، تعمیر انبارها و فضاهای اداری تعاون روستایی استان
1402/03/05
با حضور وحیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، محمد بلند نظر سرپرست مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان، ابراهیمی کارشناس بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، عبدالرضا رئیسی معاون فنی و اجرایی، کوروش سلطانی نژاد مسئول خدمات مهندسی جلسه ای در خصوص راهکارهای تخصیص بیشتر اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای به شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان در دفتر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی جنوب کرمان، در این نشست محمد بلند نظر سرپرست مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات و ماموریت های تعاون روستایی در راستای خدمات رسانی به کشاورزان و روستاییان و تنظیم‌بازار محصولات کشاورزی پرداخت.

⬅️وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نگاه ویژه ای در تخصیص بودجه جهت تکمیل، تجهیز، تعمیر انبارها و فضاهای اداری تعاون روستایی جنوب کرمان داشته باشد.

⬅️ سرپرست مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان، در ادامه احداث مراکز خرید استاندارد در جنوب کرمان که باعث کاهش هزینه های دولت و جلوگیری از کاهش ضایعات و کیفیت محصولات خریداری شده می شود را مطرح کرد .

⏪در ادامه وحیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان ضمن تاکید بر اهمیت نقش تعاون روستایی در توسعه بخش کشاورزی بیان داشت: تلاشمان را انجام می دهیم تا بودجه مناسب و بیشتری جهت تجهیز و بازسازی انبارها و تاسیسات تعاون روستایی تخصیص دهیم تا خدمات رسانی به کشاورزی مطلوب تر انجام شود زیرا خدمت گیرنده اصلی کشاورزان و روستاییان هستند.
تعداد مشاهده خبر330 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal