سخن روز /
آمادگی کامل تعاون روستایی آذربایجان سرقی برای خرید گندم
1402/02/31
تعاون روستایی آذربایجان شرقی با آمادگی کامل به پیشواز خرید کامل گندم میرود.

⬅️به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان، رنجگران گفت: با توجه به اینکه امسال وظیفه خرید گندم به صورت کامل در 6 استان بر عهده تعاون روستایی بوده که یکی از این استانها، آذربایجان شرقی می باشد، لذا: آماده سازی زیرساختهای خرید گندم از اوایل فروردین ماه در دستور کار سازمان تعاون روستایی استان قرار گرفته است.

⬅️مدیر سازمان تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی در این راستا افزود: سازمان تعاون روستایی استان با جدیت امور مربوط به خرید گندم را پیگیری و با نظارت کارشناسان سازمان بر تعیین و آماده سازی مراکز خرید قبل از خرید و ذخیره سازی گندم و همچنین امکانات دیگر تقریبا تکمیل شده ، تعداد 70 مرکزخرید برای خرید گندم مورد بازدید و 63 مرکز مورد تایید قرار گرفته است، 32 مرکز متعلق به شبکه تعاون روستایی و 31 مرکز متعلق به سیلوهای دولتی و بخش خصوصی و کارخانجات آردسازی می باشد و در صورت نیاز می توان این تعداد را افزایش داد. تا به امروز 63 عامل تشخیص و 63عامل ذیحسابی مشخص شده اند که استعلامات لازم اخذ و دوره آموزشی برای افراد منتخب بزودی تشکیل خواهد شد.

⬅️رنجگران در ادامه صحبتهایش در جلسه افزود: خرید تضمینی گندم از اواخر خرداد ماه توسط شبکه تعاون روستایی استان آغاز و اشاره نمود، خرید تضمینی محصولات راهبردی از راه های دستیابی به هدف شعار سال 1402 (مهار تورم، رشد تولید)است.

⬅️همچنین رنجگران در مورد انتخاب مباشر برای خرید گندم گفت: در کمیته فرعی خرید گندم اتحادیه شرکتهای تعاون روستایی استان بعنوان مباشر انتخاب شده است که مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی استان آمادگی کامل اتحادیه را برای خرید گندم اعلام نموده و گفت تمام تلاش و قوای شبکه را برای خرید با کمترین مشکلات به کار خواهیم برد.
تعداد مشاهده خبر712 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal