سخن روز /
مدیر تعاون روستایی گلستان خبر داد: کشت قراردادی برنج در بیش از سه هزار هکتار از اراضی تحت پوشش استان
1401/02/31


صالح المومنین مدیر تعاون روستایی گلستان گفت: طبق برنامه ابلاغی بیش از 3000هکتار از اراضی استان تحت کشت قراردادی برنج قرار گرفت.

حجت اله صالح المومنین در گفتگو با خبرگزاری ایرنا در خصوص وضعیت کشت قراردادی برنج در استان اظهار کرد: طبق برنامه و سطح ابلاغی اعلام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی مقرر شد در سالجاری ده هزار هکتار از شالیزارهای گلستان این نوع کشت انجام شود.

صالح المومنین افزود: تا کنون کشت قراردادی برنج در سطح شبکه تعاون روستایی استان گلستان در سطح 3000هکتار و با تحقق 30 درصدی انجام شده است.

مدیر تعاون روستایی گلستان گفت: در کشت قراردادی تعاون روستایی به عنوان مباشر و سازمان جهاد کشاورزی ناظر طرح میباشد.

صالح المومنین یادآور شد: کشت قراردادی برنج در کلیه شهرستانهای این استان قابل اجراست.

وی در ادامه اضافه کرد: امروزه کشاورزی قراردادی مترادف است با گزینش اراضی مناسب، نیروی کار حرفه ای، بذر با کیفیت، مکانیزاسیون حرفه ای، نهاده های ارزان قیمت و در دسترس و در آخر کشاورزی قراردادی باید به افزایش درآمد، رفاه و استانداردهای زندگی کشاورز بیانجامد.

در پایان صالح المومنین از حمایت و تلاش کلیه دستگاههای ذی صلاح از جمله سازمان جهاد کشاورزی، شرکت خدمات حمایتی، اداره کل غله استان و همچنین کلیه همکاران در بخش نظامهای بهره برداری و تعاونی تولید این مدیریت به جهت همکاری اثربخش در طرح کشت قراردادی تشکر و قدردانی خود را اعلام کرد.

تعداد مشاهده خبر0 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal