سخن روز /
عملکرد مثبت تعاون روستایی گلستان در توزیع میوه شب عید سالجاری
1401/02/31


به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی گلستان ، صالح المومنین از عملکرد مثبت تعاون روستایی گلستان در طرح توزیع میوه شب عید سالجاری خبر داد و گفت: بر اساس اعلام رضایتمندی و گزارشات مردمی در بحث تامین میوه شب عید و توزیع بی وقفه آن در مناطق روستایی و شهری تا پایان این طرح (15 فروردین 1401) و همچنین از لحاظ عدم موجودی و فروش کل سهمیه سیب درختی و پرتقال، اجرای طرح میوه شب عید امسال مورد توجه سازمان مرکزی و مسئولان استانی قرار گرفته است.

صالح المومنین در ادامه به نقش ویژه این سازمان در تنظیم بازار محصولات کشاورزی اشاره و خاطرنشان کرد: رصد دقیق بازار و توزیع مویرگی کالاهای اساسی مورد توجه و از اهداف این مدیریت است.

وی با اشاره بر اهمیت عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات کشاورزی در استان گلستان گفت: در راستای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، تعاون روستایی گلستان نسبت به هوشمندسازی نظام توزیع از طریق راه اندازی سه سامانه بازرگام، سدن شاپ و بیتامین اقدام نموده است.

با درایت و هوشمندی مدیر تعاون روستایی استان و مساعدت کلیه همکاران این مجموعه، توزیع میوه شب عید سالجاری از عملکرد قابل قبول و امتیاز عالی برخوردار بوده است و این اتفاق خوب و مبارک که حاصل زحمات کلیه همکاران ستادی و شهرستانی میباشد را به شبکه تعاون روستایی گلستان تبریک عرض مینماییم.

تعداد مشاهده خبر0 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal