سخن روز /
.
بازدید مدیران سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و اتحادیه های مرکزی تحت پوشش از ظرفیت ها و پتانسیل گروه توسعه بن دا فرآور
1401/02/18
به گزارش پات، در راستای استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل شرکت های دانش بنیان در توسعه فعالیت ها و محصولات شرکت ها و اتحادیه های تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" مدیران سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و اعضای هیات مدیره، مدیران عامل و مشاور اتحادیه های سراسری تحت پوشش از ظرفیت ها و پتانسیل گروه توسعه بن دا فرآور بازدید کردند.

در این دیدار که پیرو جلسه دکتر قادری فر رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با مدیر عامل شرکت بن دا فرآور انجام می شد، دکتر لیاقتی عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، به همراه دکتر سلمان مدیرکل دفتر توسعه، آموزش و ترویج تعاونی ها و تشکل ها، مهندس زارع مدیر کل دفتر نظام های بهره برداری و مدیران عامل اتحادیه های مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونی های روستایی و کشاورزی، دامداران، دام سبک و مرغداران میهن حضور داشتند زیر ساخت ها و امکانات گروه توسعه بن دا فرآور مورد بازدید قرار گرفت .

در حاشیه این بازدید دکتر لیاقتی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان برای تقویت و توسعه شبکه تحت پوشش، همکاری های شبکه تعاونی ها و اتحادیه ها از خدمات و دانش شرکت های دانش بنیان برای ارتقاء بهره وری در بخش کشاورزی را ضروری دانست.

وی با تاکید بر رویکرد توسعه نگر با بهره گیری از خلاقیت، نوآوری و دانش محور را برنامه استراتژیک توسعه و پیشرفت شبکه تحت پوشش سازمان برشمرد و گفت: برای تحقق این مهم مشارکت فعال و نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان اجتناب ناپذیر می باشد.

در ادامه دکتر سلمان ضمن تاکید بر اجرای تولید محتوی علمی برنامه های آموزشی برای شبکه تعاونی ها و اتحادیه ها آمادگی دفتر توسعه، آموزش و ترویج تعاونی ها و تشکل ها را برای ترویج دانش و تجربیات علمی شرکت های دانش بنیان به شبکه را اعلام کرد.

همچنین دکتر الهی مدیر مرکز نوآوری بن دا ظرفیت ها و پتانسیل مجموعه بن دا تشریح کرد و گفت: شرکت توسعه بن دا فرآور، در سال 1394 با هدف دستیابی به دانش فنی تولید آنزیم در صنایع مختلف، فعالیت های زیر بنایی- تحقیق و توسعه خود را آغاز نمود. پس از دستیابی به دانش فنی تولید محصولات آنزیمی و بومی سازی این تکنولوژی، در آبان ماه سال 1395 با احداث کارخانه ای به مساحت بالغ بر 5000 متر مربع در شهرک صنعتی صفادشت در عرصه پیاده سازی تفکر تولید گام نهاد. این شرکت برای نخستین بار مفتخر به اخذ گواهی دانش بنیان در تولید محصولات آنزیمی در مقیاس صنعتی از نهاد ریاست جمهوری شده است.

وی گفت: شرکت توسعه بن دا فرآور دارای امکانات تولیدی با سه خط جداگانه فرمانتاسیون و بیش از 1200متر مربع اتاق تمیز جهت تولید انواع محصولات آنزیمی و محصولات بیولوژیک بوده و همچنین دارای یکی از مجهزترین آزمایشگاههای کنترل کیفی اینگونه محصولات مطابق با استاندارد ISO-17025 می باشد

در ادامه دکتر فرهاد وفایی مدیر فنی فروش آنزیم های صنعت دام و طیور بطور تخصصی در خصوص آنزیم های تولیدی شرکت و مزیت های آن برای واحدهای تولیدی در صنعت دام و طیور توضیحاتی را ارئه داد.

درپایان مقرر گردید مهندس رجبی مدیر عامل اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونی های روستایی و کشاورزی پیش نویس تفاهم نامه همکاری با بن دا جهت برگزاری دوره های آموزشی و ارتباط با تشکل ها را تهیه نماید و جلسات کارشناسی و هم اندیشی بین شرکت بن دا و اتحادیه های سراسری جهت تبادل اطلاعات برنامه ریزی و اجرا شود.
تعداد مشاهده خبر490 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :2 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal