سخن روز /
دیدار مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی
1400/07/24
نماینده مردم چابهار در مجلس در دیداری با  مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی مسائل استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه چابهار را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

✅به گزارش پات، دکتر قادری فر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در محل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران دیدار کردند.

⬅️دکتر قادری فر در این دیدار گفت: چابهار  به عنوان یکی از مراکز تجارت جهانی، ترانزیت کالا و قطب  گردشگری می تواند در توسعه اقتصادی داخلی و خارجی تاثیرگذار باشد . ضمن این که بخش زرآباد این شهرستان از قطب های مهم کشاورزی و سواحل مکران از مناطق مهم شیلات  کشور است.

⬅️مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در ادامه افزود: موقعیت علمی و دانشگاهی آقای سعیدی همچنین عضویت ایشان در کمیسیون تخصصی کشاورزی مجلس شورای اسلامی این امید را ایجاد می کند که با همکاری ایشان و نهادهای ذیربط منشاء تحولی در بحث کشاورزی و شیلات منطقه چابهار باشیم و با یک برنامه ضربتی و جهادی ما به نمایندگی از وزارت جهاد کشاورزی و شما به نمایندگی از مردم زحمتکش منطقه  نسبت به حل دو معضل منطقه یعنی فقر و اشتغال اقدام کنیم.

⬅️در ادامه معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تنوع محصولات کشاورزی و شیلات منطقه چابهار گفت: متاسفانه در این منطقه توسعه  تعاون و فرهنگ مشارکت به اندازه لازم جا نیفتاده است و در بحث تعاون شاهد خلاء نگاه فناورانه طی سالهای اخیر بودیم که با توجه به تاکید دکتر قادری فر بر این مهم امیدواریم  از این فرصت بی بدیل بهره ببریم ودر آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر بحث تعاون در منطقه بخصوص در حوزه کشاورزی و شیلات باشیم.

⬅️در ادامه جلسه معضلات و فرصت ها و راهکارهای منطقه چابهار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد ضمن ارائه طرح های عملیاتی از سوی نیروهای تحصیلکرده بومی منطقه برای رشد و توسعه کشاورزی و شیلات چابهار ،سفر استانی مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران جهت بازدید از امکانات منطقه و شرکت در جلسات برنامه ریزی و تصمیم گیری صورت پذیرد.
تعداد مشاهده خبر2933 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :4 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal