سخن روز /
توزیع‌ بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون لیتر مواد سوختی توسط شبکه تعاون روستایی کشور
1401/02/24
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از توزیع بیش از 2 میلیارد و 780 میلیون لیتر مواد سوختی توسط شبکه تعاونی های تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، دکتر اسماعیل قادری فر اظهار کرد: در سال گذشته در مجموع میزان 2 میلیارد و 789 میلیون و 328 هزار لیتر انواع سوخت شامل بنزین، نفت گاز، نفت سفید و روغن همچنین گاز طبیعی و گاز مایع در بین کشاورزان و روستائیان عزیز توزیع شده است.

وی با اشاره به مسئولیت شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی در تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان و روستائیان کشور افزود: این میزان مواد سوختی توسط حدود 6 هزارو 400 جایگاه عرضه سوخت و فروشگاه مواد سوختنی فعال متعلق به تعاونی های روستایی در سطح کشور توزیع شده است.

قادری فر یکی از مهم‌ترین رسالت های شبکه تعاون روستایی، عاملیت توزیع مواد سوختی بین روستاییان و کشاورزان دانست و تصریح کرد: ساماندهی و بهینه سازی جایگاه ها و فروشگاه های مواد سوختی توسط شبکه های استانی و شهرستانی در حال انجام هست.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، افزود: شبکه عظیم تعاون روستایی در امر سوخت رسانی به اعضا و بخش کشاورزی در سطح کشور سهم عمده و نقش بسزایی دارد.

وی در پایان یادآور شد: هدف از توزیع سوخت حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستاها و سهولت در رفت و آمد روستاییان است.
تعداد مشاهده خبر43 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_khorasanjonoubi_block3399
Powered by DorsaPortal