سخن روز /
کوتاه کردن دست سودجویان با اجرای موفق طرح تنظیم بازار میوه نوروز 1402 در خراسان جنوبی
1402/03/06

ثبات قیمتها ، کوتاه شدن دست سودجویان و بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای موفق طرح تنظیم میوه ایام پایانی سال1401 و نوروز 1402 در خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خراسان جنوبی، بررسی کامل زوایای اجرای طرح تنظیم بازار میوه نوروز 1402 با حضور اعضاء کمیته راهبری مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مهندس رضوی مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی گزارش مبسوط از نحوه اجرای عملیات تأمین، ذخیره‌ سازی و توزیع میوه ارائه و با اشاره به روش اجرای موفقیت آمیز طرح که با درایت و بررسی همه جوانب توسط وزارت جهاد کشاورزی و تلاش و مدیریت موفق سازمان مرکزی تعاون روستایی در کل کشور اجرایی شده است ، ازکلیه دست اندرکاران اجرایی طرح تشکر نمودند .

در ادامه این جلسه که با حضور نمایندگان محترم بازرسی کل ، استانداری ، صنعت و معدن ، تعاون روستایی و با ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید ، گزارش مبسوطی از بررسی های بازرسی کل در خصوص اجرای دقیق دستورالعمل فنی و اجرایی توسط نماینده محترم بازرسی کل ارائه گردیده و در ادامه کلیه اعضاء کمیته راهبری نتیجه بررسی های خو را در اینخصوص ارائه نموده و بر انجام دقیق و موثر طرح صحه گذاشتند .

در این جلسه دکتر جعفری رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و رئیس کمیته راهبری میوه ،موفقیت و رضایت عمومی ایجاد شده را مرهون تلاشهای کلیه دست اندرکاران اجرایی دانسته و از زحمات مدیریت تعاون روستایی استان تشکر نمودند.

ایشان با تشکر از تلاشهای انجام شده در زمینه استفاده از توان بخش خصوصی در اجرای برنامه های تنظیم بازار دولت ، اقدام صورت گرفته را نتیجه بارز اعتماد به این ظرفیت دانسته و تاکید نمودند لازم است تمام ابعاد اجرایی این طرح موفق بصورت کامل تبیین گردد .

در پایان این جلسه مباشر محترم اجرای طرح تنظیم بازار میوه آقای غلامرضا مفاخر نیز ضمن اعلام آمادگی بخش خصوصی در جهت انجام اینگونه طرح ها گزارش کاملی از اقدامات انجام شده ارائه نمودند که از زحمات ایشان تقدیر و تشکر گردید.

تعداد مشاهده خبر91 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal