سخن روز /
دیدار صمیمی مدیر تعاون روستایی استان با مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان
1401/02/31

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان خراسان جنوبی، نشست صمیمی مدیریت تعاون روستایی استان با مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان درمحل دفتر مدیریت تعاون روستایی استان برگزار گردید.

در ابتدای این دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان ضمن تبریک انتصاب مهندس رضوی بعنوان مدیر تعاون روستایی استان عنوان نمودند افق بسیار روشنی در تعاملات تعاون روستایی استان با این صندوق در انتظار جامعه هدف با حضور مدیریت جدید تعاون روستایی است.

 

علیرضا اسدی مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری استان ضمن اعلام آمادگی هر گونه همکاری با شبکه تعاون روستایی استان خاطر نشان کرد: از مزایای بیمه می توان به بازنشستگی، از کار افتادگی کلی ناشی از کار و غیر ناشی از کار ، مزایای مستمری بازماندگان و انتقال سوابق بیمه های اجتماعی دیگر اشاره نمودند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 54 هزار خانوار روستایی و عشایری در استان خراسان جنوبی تحت پوشش این صندوق هستند که از این تعداد 4920خانوار از مزایای حقوقی و مزایای مستمری بازماندگان در استان برخوردار می باشند.

در ادامه این دیدار مدیر تعاون روستایی استان مدیر تعاون روستایی استان ضمن خوشآمدگویی، به بیان نکته نظرات و برنامه های شبکه تعاون روستایی در ابعاد، مختلف پرداختند.

مهندس رضوی در بخشی از مطالب خود به اهمیت فعالیت های مهم شبکه گسترده تعاون روستایی پرداخت و نقش بیمه اجتماعی کشاورزان را بازوی مهمی در این امر اظهار نمودند.

تعداد مشاهده خبر129 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal