سخن روز /
رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در سومین اجلاس منطقه ای برنامه ریزی اتحادیه های تعاون روستایی کشور تشریح کرد:
1398/03/29
شکست روایت افراطی تولید-محوری و گرایش به سمت استراتژی "بازار-محور" در تعاونی های روستایی ایران

 امروزه دگردیسی در مرزبندی‌های متعارف تجاری،‌ پیمانهای منطقه ای، آزادسازی بازارها و ریسک ناهمگن بودن رفتار مصرف کنندگان، سبب انتقال از رویکرد تولید گرایی به بازارگرایی شده است.

 به گزارش پات، دکتر حسین شیرزاد مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در سومین اجلاس منطقه ای برنامه ریزی اتحادیه های تعاون روستایی کشور گفت: اتحادیه های تعاونی روستایی به مثابه سازمان‌های اقتصادی و بازارگرا در فعالیت‌های بازرگانی خود باید از نوعی استراتژی پیروی ‌کنند که هدفش انکشاف بازارهای جدید، جذب و به دست آوردن رضایت مشتریان، لحاظ پارامترهای تجاری و سنجه های ویژگی محصول، برندسازی، تقاضای مصرف کننده، ساختار عرضه و سازوکار توزیع باشد.

شرح کامل خبر👇

http://yon.ir/yOWk4
تعداد مشاهده خبر7 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_khjmain_block2339
Powered by DorsaPortal